GİRESUN / İNECE EKO TURİZM KÖYÜ

FINDIĞIN KÜLTÜRLE HARMANLANDIĞI KARADENİZİN ŞİRİN KÖYÜ
AKTİVİTE / ETKİNLİK
İNECE  EKO TURİZM KÖYÜ

İnece Eko Turizm Köyü Türkiye’ye Model Oldu. İşte 1 günlük İnece Köyü ve Bölge Gezi Programı

10:00 İnece Köyü’ne varış

Köy halkının sunduğu meşhur Giresun karşılaması oyunu ve ikramlarla  konaklayacak olduğumuz köyümüze ayak basıyoruz.

10:00 Gelin Kayası ve Trekking

Doğanın içinden ilerleyerek,toprağı ayağımızda hissederek,Dalından meyveleri alarak Meşhur Gelin Kayası’na varıyoruz.

15:30 Doğal köy evlerine misafirlerin yerleşmesi

Ev sahiplerinin özenerek hazırlamış olduğu odalarımıza yerleşiyoruz.

19:00 Akşam Yemeği

Köy halkımızın hazırlamış olduğu binbir çeşit birbirinden lezzetli yöresel yemeklerimizi tatmak için akşam yemeğinize başlıyoruz.Ufuk Tepe’de Giresun manzarası eşliğinde tüm sebze meyveler taptaze,her şey dalından sofraya.

20:30 Çoban Ateşi başında eğlence ve müzik

Gecenin güzelliğinde;akşamın huzuruyla ateşimizin başına geçiyor eğlencemize devam ediyoruz.

22:00 Evlere dönüş

2. Gün

Köy halkının dalından topladığı sebzelerle hazırlamış olduğu yöresel kahvaltı için hazırız.Ev yapımı peynirler,reçeller,yağlar…Taptaze süt,köy yumurtaları…Böyle mükellef bir sofradan sonra yolculuk için hazırız.